1 min read

فروش ملک در منطقه فرمانیه زندگی در یک محیط متمایز

صندوق های قابل معامله در املاک

اگر سرمایه گذاری در املاک و مستغلات فیزیکی برای شما کار نمی کند،روش های دیگری وجود دارد که می توانید هنگام یادگیری نحوه سرمایه گذاری در املاک و مستغلات از آنها استفاده کنید،از جمله: همچنین می توانید در صندوق های قابل معامله در املاک و مستغلات و صندوق های مشترک سرمایه گذاری کنید.مدیر صندوق هر دو سرمایه گذاری را مدیریت می کند ها به صورت غیر فعال مدیریت می شوند و صندوق های سرمایه و می توانید در هر زمانی از روز که بازار باز است، آنها را مانند سهام معامله کنید.

صندوق های قابل معامله در املاک

صندوق های سرمایه گذاری مشترک فقط یک بار در روز پس از بسته شدن بازار معامله می کنند.مشاورین تخصصی املاک ایلیا آنها یک راه عالی برای تنوع بخشیدن به سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در انواع مختلف املاک و حتی بازارهای مختلف املاک و مستغلات هستند.متقابل به طور فعال مدیریت می شوند ها هزینه های کمتری نسبت به صندوق های سرمایه گذاری دارند با تامین مالی جمعی برای کمک به کسی که در به پول نیاز دارد آشنا باشید، اما همین استراتژی شما و صدها هزار سرمایه گذار برای تامین مالی جمعی املاک و مستغلات نیز اعمال می شود.

بسته شدن بازار معامله

دیگر می توانید پول خود را برای سرمایه گذاری در سهام یا بدهی یک ملک جمع آوری کنید.در هر صورت، مقدار متناسبی از اجاره بها را به عنوان جریان نقدی بر اساس سرمایه گذاری خود به دست می آورید.این یک راه عالی برای دستیابی به سرمایه گذاری در املاک و مستغلات است بدون اینکه مسئولیت مالکیت املاک و مستغلات را خودتان بر عهده بگیرید.یک تراست سرمایه گذاری املاک و مستغلات در املاک تجاری املاک سرمایه گذاری می کند. شما پول خود را با سرمایه گذاران دیگر جمع آوری می کنید.

بسته شدن بازار معامله

از آنجایی که املاک تجاری به سرعت املاک مسکونی قدردانی نمی کنند، مزیت جریان نقدی ماهانه ای است که ممکن است به دست آورید.از آنجایی که به صورت عمومی معامله می شود، می توانید سهام را در بازار بخرید و بفروشید، به این معنی که پول شما نقدشونده تر است و فرصت های سرمایه گذاری بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد.یا گروه سرمایه گذاری املاک و مستغلات، سازمانی متشکل از سرمایه گذاران خصوصی است که برای یک هدف مشابه سرمایه گذاری در املاک و مستغلات با هم کار می کنند.

مزیت جریان نقدی ماهانه

به عنوان یک گروه، ممکن است تصمیم بگیرید در املاک مسکونی بلندمدت، اجاره تعطیلات کوتاه مدت، یا املاک تعمیر و سرمایه گذاری کنید.وقتی با گروهی از افراد همفکر کار می‌کنید، ممکن است شانس بیشتری برای تضمین معاملات بهتر یا سرمایه‌گذاری بزرگ ‌تر داشته باشید، زیرا پول خود را با هم جمع می‌کنید.عمده فروشی املاک و مستغلات برای سرمایه گذارانی است که می دانند چگونه معاملات املاک را پیدا کنند و بازار هدفی داشته باشند که بتوانند به آن بفروشند.عمده فروشان را ظرف تغییر می دهند.

مزیت جریان نقدی ماهانه

شما املاک را با قیمتی کمتر از بازار خریداری می کنید و سپس آنها را با قیمتی بسیار بیشتر می فروشید.املاک و مستغلات یکی از سرمایه گذاری هایی است که در برابر تورم محافظت می کند.حتی زمانی که ارزش کاهش می یابد،ارزش اموال معمولا افزایش می یابد یا حداقل ثابت می ماند.آنها به ندرت مانند سهام معمولاً در چرخه سقوط می کنند، به‌عنوان سرمایه‌ گذار،می‌توانید قیمت‌های اجاره خود را در صورت تمدید اجاره برای محاسبه قیمت‌های بالاتر که به شما اهرم بیشتری در هنگام کسب درآمد املاک و مستغلات می دهد.

خط آخر

اگر روی ملک سرمایه گذاری خود وام مسکن دارید، ممکن است واجد شرایط تامین مالی مجدد آن باشید. چه برای بهره ‌برداری از نرخ‌های بهره پایین تر و پس‌انداز پول،سرمایه‌ در اقتصاد افزایش دهید و به شما این امکان را می‌دهد که ارزش کمتر را جبران کنید. گذاری مجدد انجام دهید، یا از سهام خانه استفاده کنید و از پول نقد برای سرمایه ‌گذاری در املاک بیشتر استفاده کنید،اگر پرداخت خود را کاهش دهید، بودجه خود را باز می کنید و به شما این امکان را می دهد می‌توانید از تامین مالی مجدد به نفع خود استفاده کنید.

احتمالاً بازسازی هایی برای تزریق سهام به خانه خود انجام دهید.اگر از سرمایه خانه استفاده کنید و از پول نقد برای سرمایه گذاری مجدد در خانه استفاده کنید و ارزش آن را افزایش دهید، می توانید همین کار را انجام دهید. که بیشتر در خانه سرمایه گذاری کنید و راهبردهای دیگر برای کسب درآمد در املاک و مستغلات استراتژی های بالا رایج ترین روش های سرمایه گذاری در املاک و مستغلات هستند، اما در اینجا چند راه دیگر برای کسب درآمد سرمایه گذاری در فروش های کوتاه مدت در املاک و مستغلات وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *