1 min read

خرید آپارتمان در فرمانیه زندگی در محیطی شیک و معماری مدرن

تأثیر معماری بر سرمایه‌ گذاری در برج‌ ها

با جمعیتی تقریباً رشد اقتصادی قوی و عرضه محدود مسکن، بازار املاک و مستغلات فرصت های بسیار خوبی برای افزایش سرمایه و درآمد اجاره ارائه می دهد.در اینجا چندین دلیل وجود دارد که را به مقصد برتر ملک و را به یکی از بهترین کشورها برای سرمایه گذاری ارزش املاک در طی چند دهه گذشته به طور پیوسته افزایش یافته است. داده های اخیر نشان می دهد که قیمت ملک در ده سال گذشته افزایش یافته است. با تقاضای بالا و فضای محدود، بازار املاک در بلندمدت به افزایش قابل توجهی در ارزش ادامه خواهد داد.

ثبات و رشد اقتصادی

بازار رقابتی به این معنی است که سرمایه گذاران می توانند مشاورین تخصصی املاک ایلیا اجاره بهای حق بیمه را دریافت کنند. به عنوان مثال، متوسط ​​اجاره در حال حاضر حدود در ماه است. ممکن است بازده بالاتری را ارائه دهند، در حالی که محله های معتبر حداکثر سود سرمایه این به بازده ناخالص اجاره سالانه یا برای سرمایه گذاران تبدیل می شود و جریان درآمدی ثابتی را فراهم می کند.محله‌های متنوع :گرفته تا محله ‌ای برای هر سلیقه ‌ای دارد. این تنوع به سرمایه گذاران گزینه های زیادی برای مطابقت با اهداف سرمایه گذاری خود می دهد.

ثبات و رشد اقتصادی

مناطق در املاک و مستغلات در سال  تبدیل می کند:افزایش سرمایه: مقرون به صرفه تر را ارائه می دهند.با بازده رقابتی، بازار قوی و علاقه جهانی، بازار املاک و مستغلات استراتژیک، به عنوان یکی از بهترین بازارهای املاک و مستغلات در جهان رتبه بندی می شود و آماده رشد بیشتر است.به عنوان یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان با دومین بندر شلوغ ، اقتصاد بسیار پررونقی مبتنی بر صادرات، به ویژه در زمینه الکترونیک، فرآورده های نفتی، مواد شیمیایی، تجهیزات پزشکی و نوری و خدمات مالی دارد.

ثبات و رشد اقتصادی

این قدرت اقتصادی به یک بازار مستغلات قوی و انعطاف پذیر تبدیل می شود. قیمت املاک مسکونی در دهه گذشته به طور پیوسته افزایش یافته است و پیش‌بینی‌ها ادامه رشد را پیش‌بینی می‌کنند. جایگاه خود در صدر فهرست سرمایه ‌گذاران است. فرصت های امیدوارکننده ای را برای سرمایه گذاران ملکی ارائه می دهد. با داشتن یک دولت پایدار، اقتصاد قوی و موقعیت استراتژیک نیز جذابیت آن را افزایش می دهد. این کشور که در امتداد مسیرهای تجاری دریایی قابل توجهی در قرار دارد، و مالی در منطقه عمل می کند.

برج‌ها و امکانات پیشرفته

بسیاری از شرکت‌های دفتر مرکزی خود را در و ایجاد کرده‌اند که باعث افزایش تقاضا برای فضای اداری می‌شود. همچنین مرکزی است که مسافران تجاری را در سراسر جهان به ارمغان می آورد.فعالانه از بازار به عنوان یک و سرمایه گذاران محافظت می کند، در حالی که طرح هایی مانند برنامه ملت هوشمند در زیرساخت ها و فناوری سرمایه گذاری می کنند. دولت همچنین مالکیت املاک مسکونی خصوصی را محدود می کند تا قیمت ها را برای شهروندان ثابت نگه دارد. با این حال، گزینه هایی برای و مستغلات وجود دارد.

برج‌ها و امکانات پیشرفته

خرید مسکن عمومی، املاک تجاری، یا غیر محدود مرکز تجاری املاک و مستغلات حمایت و تنظیم می کند. قوانین سختگیرانه از مالکان به طور خلاصه، ترکیبی ایده آل از اقتصاد قوی، موقعیت استراتژیک، دولت قوی و عرضه محدود املاک و مستغلات را ارائه می دهد و آن را به عنوان بازاری جذاب برای سرمایه گذاران املاک، به ویژه در، قرار می دهد. پتانسیل افزایش سرمایه و جریان نقدی پایدار ناشی از اجاره، را به مکانی مناسب برای سرمایه گذاری یک شهر پرجنب و جوش فرهنگی است در ملک در بلند مدت تبدیل کرده است.

خط آخر

خود را به عنوان یک در تثبیت کرده است.برخی از عوامل کلیدی که را به یکی از بهترین بازارهای املاک و مستغلات در جهان تبدیل می کند عبارتند از:اقتصاد متنوع و رو به رشد: دارای اقتصاد قوی مبتنی بر بخش هایی مانند فناوری، گردشگری و صنایع خلاق است. اقتصاد این کشور در سال های اخیر سالانه بیش از رشد داشته است و از بقیه آلمان پیشی گرفته است.با راه‌اندازی سالانه هزاران شرکت جدید، به یک مرکز راه‌اندازی پیشرو در تبدیل شده است. این هجوم شرکت ها و استعدادها املاک اداری و مسکونی را افزایش می دهد.

با کمبود مسکن مواجه بوده است و گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد که نرخ خانه‌های خالی است یعنی مسکن توسط اشغال شده است. تقاضا برای مسکن بسیار بیشتر از عرضه است، به این معنی که ارزش املاک مسکونی فضای قابل توجهی برای افزایش قیمت در بلندمدت دارد هزینه های زندگی کم: برلین زندگی مقرون به صرفه ای را در مقایسه با سایر شهرهای بزرگ ارائه می دهد. این باعث جذابیت آن برای شرکت ها و افراد می شود و به رشد اقتصادی و جمعیت دامن می زند. به برخی از آمارها است که نشان می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *