فرصت استثنایی برای سرمایه‌ گذاری با خرید آپارتمان در فرمانیه
1 min read

فرصت استثنایی برای سرمایه‌ گذاری با خرید آپارتمان در فرمانیه

چارچوب قانونی و مقررات مالکیت اموال

داشتن نوع مناسب ملک شما را در موقعیتی عالی برای بازده اجاره ای زیبا قرار می دهد تماس من در آنجا به من می گوید که یک آپارتمان دو خوابه مجهز در یک مکان خوب می تواند تا اقامت داشته باشد و در سال درآمد داشته باشد در بازاری با تقاضای فزاینده و عرضه رو به کاهش، همه چیز به یک پیشنهاد قدرتمند برای ایجاد درآمد روی می‌دهد. به همین دلیل است که من در حال نوشتن این مطلب بر روی معامله بعدی کار می کنم.اما تأثیر این کمبود همچنین یک عامل محرک در دستاوردهایی بوده است که قبلاً دیده‌ایم.

چارچوب قانونی و مقررات مالکیت اموال

در سال را در جامعه ‌ای به نام توصیه کردم.املاک تخصصی ایلیا یکی از اعضای یک آپارتمان در آنجا به قیمت خرید و از آن زمان آن را به قیمت حدود فروخته است. این یک سود باورنکردنی در حدود است. یکی دیگر از اعضای یک آپارتمان را به قیمت حدود خریداری کرد و اخیراً آن را در بازار عرضه کرد و بلافاصله پیشنهادی به مبلغ  دریافت کرد یک افزایش در اینجا فرمولی است که من با هر معامله هشدار روند املاک و مستغلات استفاده می کنم. مکانی را در بالا پیدا کنید جایی که یک روند قدرتمند تقاضا را افزایش می دهد.

مسکن پایدار:روند رشد و تمایل به خرید

در آن محدودیت های عرضه وجود دارد.بهترین راه برای کسب سود را بیابید. در بسیاری از مکان‌ها، این کار با خرید کاندوها و خانه‌های پیش ساخته از بهترین توسعه ‌دهنده در کلاس است.از قدرت خرید گروه خود برای مذاکره در مورد قیمت و شرایط ویژه فقط برای اعضا استفاده کنید مانند در دسترس بودن تأمین مالی توسعه دهنده. ما می‌توانیم واحدهای انتخابی خود را قبل از راه اندازی با قیمت‌های ویژه با تخفیف ویژه انتخاب کنیم. توسعه ‌دهنده حجم فروش و فروش سریع را قبل از راه‌اندازی در کیف دریافت می‌کند.

مسکن پایدار:روند رشد و تمایل به خرید

برای هر معامله ای برای کاهش  جمع آوری ، من انتظار دارم که سرمایه گذاری نقدی خود را طی پنج سال آینده دو برابر کنیم.آنها به مکان هایی می روند که می توانند سبک زندگی خود را بدون هزینه اضافی ارتقا دهند. این یک برد واقعی است.جایی که آنها می توانند در کنار ساحل زندگی کنند از تمام امکانات مدرن لذت می برند و از جایی که می توانند راحت سفر کنند.این همان دلایلی است که من را پایگاه خود قرار می دهم. بنابراین، جای تعجب نیست که به مقصد مورد علاقه مجموعه کار از خانه تبدیل شده است.

چالش‌های تامین مسکن

من این تغییر جمعیتی را هنگام اقامت در آپارتمان خود در گذشته دیدم. قبل از ، وقتی من و همسرم به یک مهمانی در می رفتیم، ما کوچکترین نفر در اتاق بودیم. سالن های بدنسازی و مهمانی در جامعه ما بیشتر خالی بود. سپس، شروع به دیدن گروه‌هایی از ولی کردم که در مناطق اجتماعی جلسات پیاده ‌روی داشتند. سالن بدنسازی پر شد اتاق های مهمانی به فضاهای کار مشترک تبدیل شد.این همه تقاضای جدید املاک و مستغلات بود و به مالکان یک گزینه کاملاً جدید با بازده بالا داد.

چالش‌های تامین مسکن

بازدهی ناخالص دو رقمی از اجاره املاک و مستغلات با کیفیت بالا را به دست آورید. این البته پس از خرید درست است.من این پدیده را در عمل با خودم دیده ام که وقتی آنجا نیستم آن را اجاره می دهم. تابستان اول ماهانه درآمد داشتم. از زمان همه ‌گیری، همه چیز دیوانه شده است. ابتدا قیمت اجاره به در ماه رسید. به نظر بزرگ می رسید. حالا، بهتر است اجاره ای مانند این را با قیمت یا حتی در ماه پیدا کنید.همانطور که اجاره بلندمدت جذاب تر می شود، عرضه اجاره کوتاه مدت را حذف می کند، بنابراین درآمد را افزایش می دهد.

خط آخر

مخاطبین کارگزار به من می گویند که تعداد خریداران بیشتر از محصول است. تأخیرهای مجاز، افزایش هزینه ها، کمبود مصالح و نبود زمین مناسب، کمبود موجودی مناسب را ایجاد کرده است که منجر به افزایش سریع ارزش ملک شده است. ما این را در معاملات که در اینجا داشته ایم دیده ایم.کمبود اینجاست که بماند. فشار عرضه همراه با افزایش تقاضا از سوی افراد کار از هر کجا و بازار اجاره کوتاه‌مدت پررونق در سراسر ما به این معنی است که قیمت‌ها در این مقاصد مطلوب همچنان به افزایش خود ادامه خواهند داد.

اما اعضای در موقعیتی قوی قرار دارند، زیرا من انتظار دارم در سه ماه آینده این شانس را داشته باشند که در هر سه مکان با تخفیف های عمیق به معاملات خود عمل کنند. ممکن است اکنون که سال جدید به سرعت در حال آمدن است، قصد خرید خانه را داشته باشید. اگر نمی دانید کجا جستجو کنید، جستجوی خانه می تواند دلهره آور و خسته کننده باشد. شهرهای متعددی در سراسر کشور وجود دارد که می توانید در مورد آنها تحقیق کنید، چه بخواهید اولین خانه خود را بخرید و چه در جستجوی ملک سرمایه گذاری هستید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *