1 min read

فروش آپارتمان‌های فرمانیه بهترین گزینه برای خریداران هوشمند

تأثیر موقعیت جغرافیایی در قیمت گذاری مسکن

همچنین از طریق پلتفرم هایی مانند  اینجا بررسی کنید و اینجا را بررسی کنید در وام های تضمین شده در مقابل املاک و مستغلات سرمایه گذاری کرده ام .با وجود سابقه طولانی به عنوان صاحبخانه، من همچنین مالکیت کسری در املاک اجاره ای را از طریق پلتفرم هایی مانند بررسی خریداری کرده ام . وقتی می توانید به جای پیش پرداخت،تا در هر ملک سرمایه گذاری کنید، تنوع را بسیار آسان تر می کند هر سرمایه گذاری غیرفعال بود و نیازی به نیروی کار یا کار از جانب من نداشت. یا از من بخواهد که خانه را ترک کنم.

تأثیر موقعیت جغرافیایی در قیمت گذاری مسکن

همانطور که می توانید سهام کسری املاک اجاره ای تک خانواده را از طریق خریداری کنید،مشاورین تخصصی املاک ایلیا می توانید مالکیت کسری را نیز در املاک تجاری خریداری کنید. به همان اندازه منفعل است.این عمل در صنعت به عنوان سندیکای املاک و مستغلات شناخته می شود ، جایی که شما به عنوان یک شریک محدود در یک معامله املاک خرید می کنید. متداول ‌ترین نوع املاک تجاری، ساختمان‌های آپارتمانی چند خانواری است، اما می‌توانند هر گرفته تا پارک‌های خانه‌های متحرک و املاک صنعتی و خرده‌فروشی داشته باشند.

مسکن و سرمایه‌ گذاری:راهی به آینده

در حالی که دارایی را اداره می‌کند، درآمد غیرفعال مستمری کسب می‌کنید و زمانی که آن را می ‌فروشد، سود خود را کاهش می‌دهید سرمایه گذاران هجوم می آورند، چیزی را از امکانات ذخیره‌ سازی شخصی زیرا از نظر تاریخی بازدهی کلانی،اغلب یا بیشتر، پرداخت می کنند.پس چرا همه روی آنها سرمایه گذاری نمی کنند؟ برای شروع، اینها نشان دهنده سرمایه گذاری های بلند مدت بدون نقدینگی هستند شما پول خود را برای دو تا هفت سال قفل می کنید.حتی محدودتر، بسیاری از سندیکاها فقط به سرمایه گذاران معتبر اجازه می دهند.

مسکن و سرمایه‌ گذاری:راهی به آینده

حتی آن‌هایی که به سرمایه ‌گذاران خرده فروش اجازه می‌دهند، همچنان با حداقل سرمایه ‌گذاری بالا، معمولاً و بالاتر، می‌آیند. شما می توانید با تجمیع وجوه از طریق یک باشگاه سرمایه گذاری املاک و مستغلات، این نیاز را برطرف کنید. به؟ مثال دیگری از نحوه کسب درآمد از یک وب سایت املاک و مستغلات، با حق عضویت ممکن است جذاب یا جدید نباشد این دقیقاً همان چیزی است که شرکت خود من ارائه می دهد: سرمایه گذاری گروهی املاک و مستغلات در سندیکاها، با کسری از وجوه مورد نیاز به طور معمول نگاه کنید.

رشد سرمایه

با سرمایه گذاری املاک و مستغلات  از راحتی روی خود درآمد کسب کنید .این اوراق در بورس های عمومی معامله می شود، بنابراین نیازی به حساب کاربری یا ورود به سیستم خاص ندارید. شما فقط وارد حساب کارگزاری یا برنامه خود شوید و می توانید مانند سهام در سهام بخرید. شرکت‌های خانه‌سازی، خرده‌فروشان بهبود خانه و مانند سهام، شما می توانید در هر زمان بفروشید این امری در دنیای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات است.برای این موضوع، بسیاری از سهام واقعی در معرض بازار قرار می گیرند.

رشد سرمایه

شرکت‌های کارگزاری املاک و مستغلات، و شرکت‌های فناوری املاک و مستغلات، همگی در معرض دید قرار می‌گیرند. برای این موضوع، شرکت‌های مهمان‌نوازی مانند هتل‌های زنجیره‌ای، با ردپای عظیم املاک و مستغلات خود، همین‌طور هستند.چیزی که من در مورد و سهام مرتبط با املاک و مستغلات دوست ندارم، نوسانات آنهاست. به طور خاص، من ارتباط آنها با بازارهای سهام را دوست ندارم. اغلب درست در کنار بازارهای سهام سقوط می کنند، حتی زمانی که دارایی های املاک و مستغلات زیربنایی عملکرد خوبی دارند.

 خط آخر

این هدف از تنوع، حداقل دوری از سهام را ناکام می گذارد.من در بیشتر دوران بزرگسالی ام از راه دور با تی شرت و شورت ورزشی کار کرده ام. این به من این امکان را می دهد که ده ماه از هر سال را به مسافرت های بگذرانم و از هزینه های زندگی کمتر در کشورهای استفاده کنم، حتی اگر به درآمد داشته باشم.ممکن است ترجیح دهید نزدیکتر به خانه بمانید یا حتی هرگز خانه خود را ترک نکنید. علیرغم شهرت عملی خود، صنعت املاک و مستغلات گزینه های زیادی را برای انجام این کار به شما ارائه می دهد.

مهارت های لازم برای موفقیت را یاد می گیرید. هر راهی که انتخاب می کنید، فقط مطمئن شوید که من در ابتدای کارم شروع‌ها و باخت‌های نادرست زیادی داشتم که می‌توانستم به راحتی با داشتن یک مربی یا گذراندن یک یا دو دوره از آنها اجتناب کنم. از اشتباهات دیگران درس بگیرید تا مجبور نباشید خودتان آنها را بسازید.سرمایه گذاری در املاک و مستغلات می تواند راهی عالی برای کسب درآمد هم در کوتاه مدت و هم در کوتاه مدت باشد که روز خود را حفظ کنید، شغل تمام وقت و در نتیجه حقوقی که با آن همراه است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *